Sunday, March 20, 2016

Mencari Pengedar Aiskrim dengan Minima Kuantiti di Sekitar Kuala Lumpur

Assalamualaikum wbt

Semangat pagi ini nak menulis blog kerana pagi2 dah dapat panggilan dari seorang uncle cina ni. Beliau dok tanya saya berkenaan dengan pengedar Sotong Raja yang saya makan di kedai Brotherhood baru-baru ini. Boleh baca blog nya disini Nasik Lemak Sotong Raja . hihi saya bukan pengedar Sotong Raja. Tapi saya adalah pengedarrr.... jeng jeng jenggg hihi

PENGEDAR AISKRIM!!

Sebelum ini saya berkolaberasi dengan abang saya dalam penyediaan aiskrim untuk jenis hard aiskrim yang famous tu. hihi boleh dikatakan famous jugak lah, sebab apa tau? jom tengok IG ni PENJUALAISKRIM . 



Bersama Dato' Siti Nurhaliza

Bersama Adira

Bersama Dato' Alif Syukri

Alhamdulillah, dengan servis yang ditawarkan memberi kepuasan hati kepada pelanggan kami. Dari majlis kecil-kecilan, majlis besar-besaran, majlis korporat hinggalah kemajlis hari jadi pun kami sedia serve untuk anda semua. 

Mengenai konsep Basikal Merah Aiskrim ini kami sengaja mencari konsep sedemikian kerana untuk menunjukkan kelainan berbanding servis aiskrim yang lain. Bukan apa, nanti kalau lepas serve aiskrim, boleh pula pakai untuk photoshoot. 

So nak tau pakej-pakej menarik yang murah-murah, tak mahal dan affordable tu? Jom tengok website nih 



PAKEJ STANDARD
1000 KON : RM 780
800 KON : RM 560
500 KON : RM 430


PAKEJ BABY CUP.
Ready made aiskrim
Lebih mudah
1 pieces RM 1.00
addtional RM 30

PAKEJ BAJET
Anda nak bajet-bajet. Mudah je.
Kami sediakan aiskrim, anda cedok atau scoop sendiri.
Belajar 5 minit dengan kami dan pandai nak cedok sendiri.
Harga jauh lebih murah dan lebih jimat.

Pakej Lain-lain bertaraf hotel 5 bintang??
Aiskrim Roti
Pulut Aiskrim
AIksrim potong
Aiksrim batang
Wafer Aiskrim
dan macam-macam lagi??
HIHI saya pulak yang excited sebab dah lama tak makan aiskrim walau setiap minggu serve aiskrim sana sini. Jadi siapa yang sangat berminat nak dapatkan pakej-pakej aiskrim yang istimewa, ditanggung halal, buatan bumiputera. Lagi satu servis kami dijamin tiada hidden charge. Bermakna harga yang kami tawarkan adalah fixed dan tiada penambahan harga. Jangan risau k? Area Klang Valley, KL, Shah Alam, Klang, Kuala Selangor kami cover. Area luar pun boleh, tapi kene kira mileage siket laa... hihi Tapi dont worry keh. Komfem anda tak menyosal, pape pun tengok2 ig tu dulu ye. Updated setiap minggu!! 

Bolehlah hubungi saya seperti dibawah :



Thanks for reading ;)



Hubungi saya di :
Facebook : Mashidayu Mohyi
No tel : 017 - 880 5272
SID No : 1208072




No comments:

Post a Comment